03 april 2010

Irriterad

Om det är någonting som verkligen irriterar mig så är det folk som ska lägga sig i hur jag uppfostrar mitt barn. Folk som inte själva har barn dessutom, som tycker si och så och att, "det är väl klart att barnet ska göra det", eller att "barnet inte ska göra så". Hur jag och Christian uppfostrar vårat barn är vår ensak. Hade det varit våld och övergrepp inblandat så hade jag förstått, men så är det inte i detta fallet!

Jag är väldigt ödmjuk när det kommer till hur andra sköter sina barn. Alla har olika metoder och olika syn på hur man tar sig fram i livet. Alla har fått olika uppfostran. Jag är verkligen inte den som lägger mig i. Jag är bara så himla irriterad och kände att jag behövde avreagera mig lite...

2 kommentarer:

  1. Japp, japp. Himla irriterande... Men har man inget eget liv så lägger man sig i andras i stället.... Sorgligt nog.
    Wilma är världens goaste unge så jag tror faktiskt att ni klarar er utan "hobby-barnskötare" Haha!!

    SvaraRadera
  2. Hej där!! Känner kanske att det var mig du syftade på. Jag fick skäll av Jocke när jag kom hem. Jag är ledsen att jag betedde mig dumt. Jag tycker verkligen inte att ni uppfostrar Wilma fel. Tycker precis som Pauline att hon är världens goaste unge och att ni sköter er jättebra (inte för att ni behöver mitt godkännande).
    Jag hoppas du inte är allt för arg på mig för jag menade verkligen inget illa. Jag har varit med om värre saker än att barn inte får äta själva. Du får tänka på att jag nog får tillbaka av de där "hobby-barnskötarna" snart. Eller vad tror du????

    Kram ?

    SvaraRadera