23 juli 2010

Molnig dag...

Jag passar på att skriva några rader när jag ända sitter här vid datorn. Det händer ju inte så ofta för tillfället.
Just nu har jag 2 små kattungar i knät och båda busar med ett snöre som sitter i min klänning. :) LITE distraherande bara!

I förrgår (tror jag att det var..) var vi och spelade golf med grannarna. Och då menar jag inte mini-golf utan riktig låååång golf. :) Jag har aldrig gjort det förr, enligt mig är det en snobbsport och jag ingår liksom inte i den kategorin... Hur som helst så var det riktigt kul! Fast nästa gång får Wilma stanna hemma. :)

Med risk för att få en tönt-/ nördstämpel så har jag börjat spela TV-spel. :) Lego Indiana Jones, skitkul! Jag och Christian kan sitta i flera timmar och spela. Men dock förstår jag inte hur det kan vara ett barnspel för det är knappt så att 2 vuxna hjärnor fattar... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar