04 maj 2010

Kattungar!?!?!

Kattungar! Här var det kattungar!!

Ja, Maja är troligtvis dräktig. :) OM jag har räknat rätt så ska de komma runt 16 Maj. Om det är någon som är intresserad så är ni hjärtligt välkomna att höra av er. :)

Spännande är det iaf! Jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning. Älskar ju alls sorters bebisar och djur, men det är ju jobbigt att sälja dem. Förhoppningsvis blir det inga dödfödda eller komplikationer med förlossning och så vidare... Hua...

Kan ju berätta lite hur jag anade ugglorna som gömde sig i mossen...

Satt och klappade Majsan som vanligt en kväll när jag plötsligt kände en knöl. `Fästing` Iiiiuuuäää! Kände lite längre ner på hennes mage och fann en till! Aaaah! Har hon blivit en fästingprydd katt nu eller?

Jaja, jag plockade fram fästingborttagaren och lade Maja på rygg så jag kunde plocka bort odjuren. Jag letade fram första "fästingen" men... Det där var ju ingen fästing. Det var ju en stor tutte! Mycket riktigt, 6 stora tuttar fann jag. Och när jag tittade närmre på henne så hade hon en ganska rund mage. :) Grattis får man väl säga då Majsan!

1 kommentar:

  1. Grattis Maja =)... Små bebisar! Så mysigt...
    Hoppas det går bra för henne.

    SvaraRadera