23 mars 2010

Boooooring...

Uttråkad... Jag har varit hemma med Wilma sen i fredags. Visst är det mysigt att få vara hemma med henne hela dagarna, men det går till en gräns. Jag har städat, kollat på TV, myst och annat trist som att diska... Det finns inte mycket mer att hitta på nu! Jag börjar snart klättra på väggarna. Rätt skönt att det är dåligt väder idag, då blir man inte lika sugen på att gå ut.
Det var skönt att klaga av sig lite. :)

Idag skulle jag skicka ett sms till P4 och önska en låt till Christian. Efter en liten stund så hörde jag att just den låten som jag hade önskat skulle spelas, men inte var den önskad av mig..utan av Christian som ville spela den för mig och Wilma! Vad komiskt!

Jaha, jag får väl återgå till att leka med Wilma och kolla lite på TV igen då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar