28 januari 2012

Kors i taket!

Jag har försökt få med min sambo ett antal gånger till gymmet. Jag har nog frågat honom i stort sätt varje gång jag ska åka, men så igår så kom han själv med förslaget! Så vi var säkert på gymmet i 2 timmar. Lite konditionsträning och styrka på det...
Och så har vi börjat planera våra måltiden lite annorlunda. Det ska numera bli nyttigare! Vi ska bli smala och smärta till sommaren och självklart framöver oxå. :)

Eftersom min sambo inte är förtjust i fisk så har det varit extremt lite fisk till middag, men nu är det andra bullar. Så igår inledde vi "fisklivet" med tacos, och bytte ut köttfärsen mot lax. Jag som älskar lax tyckte att det var toppen! Sambon åt inte lika mycket. :)Desto mer till mig!

Nähä. Nu är det dags att lägga barnen för natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar