21 januari 2010

Smörgåstårta och dataprogram

Idag var det födelsedagsfirande på företaget, smaskig smörgåstårta och trevliga jobbarkompisar. :) Jag tog minsann 2 omgångar! Mmm, jag kan nästan känna smaken...

Även denna dag har gått ganska fort! Jag tror det beror på att jag har bytt arbetsuppgifter och varit lite "alltiallo" idag... Jag gillar såna dagar! Mer av dem tack. :)

För övrigt så försöker jag mig på nåt som jag aldrig har gjort innan. Jag tänkte lägga över allt mitt material från "gamla bloggen" till den nya. För en "data-dyslektier" som jag, är detta ett rent H-vete! Tack och lov har jag min snälla pappa som hjälper mig, så idag ska vi förhoppningsvis få ordning på det. :) *Hoppas hoppas* Så nu har jag varit en duktig flicka och installerat 2 olika program som ska hjälpa mig i jakten på fulländning. *Yippie!*

Min stackars sambo har jobbat över idag. Han är inte hemma än, fast just nu vet jag att han är hos sina päron en sväng. Hoppas att han kommer snart. Wilma sussar snällt *peppar peppar* i sin säng och jag inväntar telefonsamtal från pappa och nu börjar det bli lagom drygt...

Nähä, jag får nog ta och sysselsätta mig med nåt annat tills pappa ringer...annars får jag fyrkantiga ögon! Uggelibuggeli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar