31 januari 2010

Kallt!

Denna helgen har verkligen varit lugn. Det kan vara skönt ibland att ha såna helger. Det mest ansträngande vi gjorde var att ta bilen ner till stan för att ta en promenad och få lite frisk luft. Det skulle vi aldrig ha gjort! Så himla kallt att jag trodde näsan skulle trilla av kroppen. Vi måste skaffa en termometer, så vi kan se INNAN vi går ut hur kallt det är... Hade jag vetat hur kallt det var hade jag tagit på mig termobyxor, skidstrumpor och hela baletten!

Idag har jag lust att åka till Jkpg. Mest för att jag är sugen på Originalmålet på MAX. :P MAX är, enligt mig, den bästa hamburgerrestaurangen. Självklart vill jag gå på Ikea oxå, men vem har råd med det?? Nej det blir nog till att sitta hemma sista dagen innan jobbveckan drar igång.

Nu ska jag fixa lite frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar