21 januari 2010

Uttråkad

Sådär då ja! Då har man ändrat utseendet på bloggen ännu en gång. Om jag kunde göra samma sak med huset och dess inredning, med bara några knapp-tryckningar ändra färgar och möbler, skulle Christian springa vilse här hemma. :)

Jag har en "ond(?) gen" i mig som ibland får fnatt och viskar i mitt öra: "...möblera om...måla om nåt...ändra nånting!...

Jag har ingen aning om varför men jag har ett visst behov av att ibland ändra om så att det känns "nytt". Jag vet att min mor snällt har skickat vidare denna egenskap, så tack mamma, men man blir tokig ibland när man stöter på motstånd, dvs min sambo!

"Vadå, det är ju bäst att ha det såhär..." Javisst, det kan jag hålla med om... Men det är ju tråkigt....

Jag vet, nu kommer jag få fyrkantiga ögon för att jag aldrig lämnade datorn. jag lovar att lämna datorn nu. En stund iaf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar